Klachtenprocedure

Doel van de klachtenprocedure

Bij Museum Sovjet Ereveld Experience streven we naar een uitstekende ervaring voor al onze bezoekers. Mocht je ondanks onze inspanningen niet tevreden zijn of een probleem signaleren, dan horen we dat graag, zodat we passende maatregelen kunnen nemen. Deze klachtenprocedure legt uit hoe je een klacht of opmerking kunt indienen en hoe wij daarmee omgaan.

Hoe kun je een klacht of opmerking indienen? Bezoekers en andere betrokkenen bij het museum kunnen, als zij daar aanleiding toe zien, een klacht indienen over onze diensten, faciliteiten, medewerkers of andere aspecten van het museum. Heb je een klacht of opmerking waar je melding van wilt maken? Dat kan op een van de hierna volgende manieren.

  • Via een klachtenformulier in het museum: Meld je klacht of opmerking aan een medewerker bij de balie. Je krijgt dan een formulier waarop je jouw klacht kunt beschrijven. Na het invullen lever je dit formulier weer in bij de balie
  • Via e-mail of post: Stuur jouw klacht per e-mail naar natalia@sovjet-ereveld.nl of per post naar: Museum Sovjet Ereveld Experience t.a.v. Joanne Fokkema Vlooswijkseweg 1B 3832 RG Leusden
  • Via onderstaand klachtenformulier. 

Geef s.v.p. in je klacht de volgende informatie:

  • Jouw naam en contactgegevens (e-mail en/of telefoonnummer)
  • Datum van het voorval
  • Een duidelijke omschrijving van de klacht
  • Eventuele bewijsmaterialen (foto’s, tickets, etc.)

Klachtenformulier

Behandeling van de klacht

Je klacht wordt, nadat deze bij ons binnengekomen is, inhoudelijk beoordeeld door een verantwoordelijke medewerker of manager. Dit gebeurt binnen 5 werkdagen. Indien nodig wordt er om aanvullende informatie gevraagd. Wij streven ernaar jouw klacht binnen 10 werkdagen volledig af te handelen. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan informeren wij je hierover met een toelichting en een verwachte termijn. 

Mogelijke uitkomsten

Afhankelijk van de aard van jouw klacht kunnen één of meerdere van de volgende stappen worden ondernomen:

  • Een excuusbrief/-mail of -gesprek
  • Het corrigeren van een fout of het nemen van herstelmaatregelen indien van toepassing
  • Het aanpassen van interne processen om herhaling te voorkomen

Vertrouwelijkheid en registratie

Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld. Jouw gegevens worden alleen gebruikt voor het behandelen van jouw klacht. Wij registreren alle klachten om ons beleid en onze diensten te verbeteren. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling, kun je contact opnemen met de geschillencommissie via www.degeschillencommissie.nl.

Contact

Voor vragen over deze procedure kun je contact opnemen via joanne@sovjet-ereveld.nl

Wij danken je voor jouw feedback en vertrouwen.